Nadaa Maternity Skirt | Maroon Brown
3
10
Nadaa Maternity Skirt | Maroon Brown
RM89.00 RM99.00
Nadaa Maternity Skirt | Maroon Brown
Price RM89.00 RM99.00
Brand Rak Bonda
Reward Points 99
Points Needed 9900
Availability In Stock
Shipping Fee
Size
Quantity
Description

NADAA MATERNITY SKIRT
=======================
Sejak pregnant ni sis selalu ulang alik pergi bilik air. Iyelah, semakin besar kandungan, kerap ke bilik air. Pakai skirt/dress lebih mudah berbanding berseluar kan?

Dok ulang alik bilik air tu, risau jugak kalau terkena kotoran. Nanti was2 pulak nak solat. Pakai skirt, senang. Selak je keatas. Hihihi.

Sebab itu Mama Sara nak tolong bakal-bakal ibu semua utk lebih selesa & memudahkan byk urusan ibu ketika pregnant.

 

Dapatkan NADAA MATERNITY SKIRT.
==============================

Kenapa mom-to-be perlu pilih NADAA?

✔Fabrik Moda Satin berkualiti tinggi.

✔Tak perlu pakai kain dalam/petticoat sebab tak jarang. Pasti bakal ibu rasa selesa sangat.

✔Fabrik Korean Lycra berkualiti tinggi di bahagian perut untuk keselesaan bahagian perut. Tak gatal & tak miang, maka boleh mengelakkan kesan strechmark.

✔ Fabrik Korean Lycra dijahit 2 lapis untuk melindungi bentuk pusat bakal ibu yang kebiasaannya akan sedikit menonjol ketika hamil.

✔Adjustable wrist with button. Dari 1st trimester boleh buat sampai bersalin. Lepas bersalin pun masih boleh pakai. JIMAT!

✔ Fabrik mudah urus. Susah komot namun sangat mudah nak iron.

✔Skirt patuh syariah, InsyaAllah. Cantik di mata suami dan disisi Allah. ❤

Pilihan warna polos dan gelap membolehkan mummy-to-be mengayakan NADAA dengan semua jenis top/blouse. Sesuai untuk kasual & formal.

 

========================
❤Material: Moda Satin & Korean Lycra
❤ Size: S to XL only
❤Warna:
✔Black
✔Ash grey
✔Maroon Brown
✔Metalic Brown

 

Size chart :

Saiz Pinggang Pinggul Labuh
S 30"  - 40" 40" 40"
M 32" - 42" 42" 41"
L 34" - 44" 44" 42"
XL 36" - 46" 46" 44"

 

 

Reviews (0)
view all
back
0
0 reviews